недела, 29 октомври 2006

македонски лирски песни

Листа на македонски лирски песни

link текстови

Абер дојде Донке
Ај да бегаме, мори Васе
Ај засвирете ми чалгии
Ајде дали знаеш паметиш Милице
Ајде Милке да бегаме
Ајде мори Стојно ле, мој соколе
Ајде поминувам заминувам
Ајде, ред се редат, мале
Ајде слушај, слушај, Калеш бре Анѓо
Ајде жалај ме, Малино
Ако умрам ил загинам
Антице жална душице
Бело лице љубам јас
Билјана платно белеше
Болен лежи млад Стојан
Бог да го убие мамо
Брала мома капини
Виена лоза виена
Вино пијам, ем ракија
Врана коња јавам јас
Градел Илија манастир
Да ти пукне мила мајко најмилото
Давај ме мила мамо, давај ме
Дали думаш либе
Дафино вино црвено
Девојченце, девојченце
Дејгиди луди млади години
Дремка ми се дреме мила мамо
Едно време си бев ерген
Едно мало моме
Еј ти моме, мало моме
Елено ќерко
Ерген одев мамо
Жени ме мамо, жени ме
За кого ти цути Дано, лицето
Зајди, зајди јасно сонце
Земјо Македонска
Зурли трештат на сред село
Ја излези стара мајко
Јас сум мома Охриѓанка
Јас те пратив на вода Калино
Јано Јанке Кумановке
Јано мори, Јано леле, севдалино
Јовано, Јованке
Каде си тргнала Кито
Како што е таа чаша полна со вино
Кажи Јано, кажи душо
Кажи, кажи либе Стано
Кажи ми, кажи Катинке
Кажи Рајне, кажи душо
Кате, Кате лично моме
Кирајџиче, јабанџиче
Кога се мажеше што ти се чинеше
Кога си тргнав в туѓина
Кој што ме чуе да пеам
Крај Вардарот седеше
Кранфило, фил-фило моме
Лажи, лажи Вере
Ленка пиши бела книга
Ленче болно лежи
Лилјано моме, Лилјано
Лилјано моме убаво
Лино, мори моме, севдалино
Љубеле се двајца млади
Лулела е Јана
Мајка на Марика думаше
Македонско девојче
Малихери пукаја
Мамо, кој чука на порти
Многу крвја, многу солзи
Марие, дилбер бела, Марие
Марие млада невесто
Марика мома убава
Мариче ле, лично, девојче
Мила мајко што ме роди толку сиромав
Мома уф зандана
Мори моме Магде
На срце ми лежи, мила мамо
Не кажувај либе добра ноќ
Не се бели Маре мори
Не се кревај на големо
Не се фаќај Доне Донке до мене
Не си го продавај Кољо чифликот
Не плачи мило либе, не жали (Параходот)
Не раѓај мајко, лична Македонијо
Нели сторивме вера и клетва
Нели ти реков, моме Донке
Нели ти реков, не оди боса
Немој ме, мила мамо, луто да колниш
Никнало, никнало, цвеќе шарено
Облак се вие, орлите пиштат
Од Битола до Вевчани, си сардисано
Од умот се подизгубив
Оган го гори Брезово
Огрејала еј месечина
Огрејала јасна ѕвезда
Ој, ти пиле, славеј пиле
Ој, Јано, Јано, убава Јано
Ој Недо, Недо, земи ме Недо
Ожени ме мамо, женет да одам
Ордан седи на кулата
Песна ви пеам Македонци
Песна за Деспина
Пилето ми пее рано на сабајле
Петлите пеат, зората се зори
По друм одам мајче
Подигни си, бре невесте дулачето
Појде моме на вода
Развила гора зелена
Се запали пиле Трено одајчето
Си заљубив едно моме
Сношти минав покрај вази
Сокол ми лета високо
Срце ме боли ќе умрам
Стани моме да заиграш
Сулиман ага
Те видов тебе и се заљубив
Учи ме мајко карај ме
Мара Охриѓанка
Љуби, љуби лудо младо
Леле мајко што ме роди
Кучињата лаат, пазарџии идат
Кога војници тргнавме
Каранфил невесто мори
Кандисал Ајрудин паша
Каљо, Калино девојче
Калеш Дончо
Каде се чуло видело
Каде се чуло мамо видело
Јас Методи Патче од Охрида
Извикна Јана провикна
Излегов да се прошетам
Излегол Јане прошетал
И таму е мојата родина
Гледај ме, гледај либе
Фато мори душманке
Фатила зима
Фанче ојде во Калишта
Елено ќерко, Елено
Елено моме, Елено
Еј море девојче
Едно малој моме
Една вечер
Дојди, дојди калеш море Димчо
Една мома с'мајка е
Една мома љубам јас
Дојди, дојди малој моме
До кога браќа мили Македонци
Димчета аскер го писале
Девет години
Бог да бие Русе твојта мајка
Билбил пее во планина
Бог да бие мојта мајка
Антице џанам душице
Ако пијам рујно вино
Ајде што ти текна
Ајде што пијана шеташ Фиме
Ајде шана мана на кантарот
Ајде ќе те прашам бре Донке
Ајде дали знаеш, паметиш Милице
Ај! В Македонија глас се чует
Ај што ми е мило ем драго
Ај да бегаме мори Васе
Ах љубов, пак љубов
1762 лето
Заспала Јанка, Јанинка
Те сакам песно македонска
Собрале ми се набрале
Слегло моме во градина
Славеј пиле рано пее
Сестра моли брата за вечера
Секој што мине помине
Се заљубив во девојче убаво
Поминаа луди млади години
Низ двори се шета мома Катерина