недела, 29 октомври 2006

македонске песме

линк текстови

А


Абер дојде, Донке
Ај да бегаме, мори Васе
Ај засвирете ми чалгии
Ајде дали знаеш паметиш Милице
Ајде Милке да бегаме
Ако умрам ил загинам
Антице жална душице
Б


Бело лице љубам јас
Билбил пее во планина
Биљана платно белеше
Битола, мој роден крај
Болен лежи млад Стојан
Бог да го убие мамо
Брала мома капини
В


Вино пијам, ем ракија
Во влашкото маало жолти куќи високи
Врана коња јавам јас
Г


Градел Илија манастир
Ѓ
Д


Да ти пукне мила мајко најмилото
Давај ме мила мамо, давај ме
Да ли думаш либе
Дафино, вино црвено
Две невесте тикве брале
Девојченце, девојченце
Девојченце, мило моје
Дејгиди, луди млади години
Дотекла вода студена
До што е сонце и снегови
Дремка ми се дреме мила мамо
Е


Едно време си бев ерген
Едно мало моме
Еј ти моме, мало моме
Елено, ќерко, Елено
Ерген одев мамо
Ж


Жени ме мамо, жени ме
З


За кого ти цути Дано, лицето
Зајди, зајди
Сторил ниет Зајки, или Зајко Кокорајко
Засвирил Стојан
Земјо Македонска
Зошто си ме мајко родила
Зурли трештат на сред село
Ѕ
И


Извикна Јана провикна
Излегов да се прошетам
Излегол Јане прошетал
Имала мајка, имала, до девет сина
Ј


Ја, излези, стара мајко
Јас сум мома Охриѓанка
Јас те пратив на вода Калино
Јано Јанке Кумановке
Јано мори, Јано леле, севдалино
К


Каде се чуло мамо видело
Каде се чуло, видело
Каде си тргнала Кито
Кажи Јано, кажи душо
Кажи Рајне, кажи душо
Кажи, кажи либе Стано
Кажи ми, кажи Катинке
Како што е таа чаша полна со вино
Калеш бре Анђо
Кате, Кате лично моме
Кирајџиче, јабанџиче
Кога се мажеше што ти се чинеше
Кога си тргнав в туѓина
Кој што ме чуе да пеам
Крај Вардарот седеше
Кранфило, фил-фило моме
Крушево абер пристигна
Ќ
Л


Лажи, лажи, Вере
Ленка пиши бела книга
Ленче болно лежи
Лилјано моме, Лилјано
Лино, моме Лино, севдалино
Лихнида
Љ
М


Мајка на Марика думаше
Македонско девојче
Марије, дилбер бела Марије
Марие млада невесто
Мариче ле, лично, девојче
Мила мајко што ме роди толку сиромав
Можа ли цвеќе без вода
Мома седи на пенџери
Море три години Стамбол го шетав
Мори моме Магде
Н


На Струга дуќан да имам
Не кажувај либе добра ноќ
Не се бели Маре мори
Не си го продавај Кољо чифликот
Не плачи мило либе, не жали (Параходот)
Никнало цвеќе шарено
Нико, нико мори, меанџико
Њ
О


Ој Вардаре
Ој девојче, бело и црвено
Ој, Јано, Јано, убава Јано
Ој Недо, Недо, земи ме Недо
Ој ти пиле, славеј пиле
П


Песна за Деспина
По друм одам мајче
Подигни си, бре невесте, дулачето
Р
С


Саде ти се чудам, Цвето
Се запали пиле Трено одајчето
Се навали Шар Планина или Распукнала Шар Планина
Сестра кани брата на вечера
Си заљубив едно момче
Слегло моме во градина
Сношти поминав, заминав
Сношти минав покрај вази
Сокол пие вода на Вардарот
Срце ме боли ќе умрам
Стани моме да заиграш
Сум се родил мераклија
Т


Те видов тебе и се заљубив
Ти ли се најде, Лено мори
Туѓината пуста да остане
У


Учи ме, мајко, карај ме
Ф


Фато мори душманке
Х
Ц
Ч
Џ